2008-06-21

Kartun

HAiiii..tadik aku baru je habiskan mendownload satu anime,walau sblum ni.aku colector naruto.tapi secara tak sengaja..aku mendownload..cerita lain...cerita ni..dah lama cuma aku je blom pernah layan,yg popular anime dari japan..selain naruto dulu suke gak tgok cite dragonball.tapi skrg kurg sgt le nak nonton kartun..

Tapi skrg aku dah terpaut gile lah ngan cite nih,watak2 dia..mmg besh..mcm selalu aku tonton..bukn penghayatan jln cerita sgt..dah nama pun anime..mmg bnyak bohong la..dari segi seni,mmg bukan main lagi best le aku bleh kata anime ni dari naruto(sbb satu kartun satu anime)mmg le ade perbezaan,tapi tak tau le plak samaada anime ni ade episode gak atau pun hnya movie. sbb yg aku tontotn tadi tu anime movie Final fantasy=tajuk final fantsy vii advent/

Aku rasa dah lama kot release cite ni..cume aku je lambat tgok..tapi sengaja je aku postkan ..sbb best sgt aku layan tadik..so aku nak try carik episode dia..kalau ade lah
kalau takde..nak try carik movie dia yg lain,tapi kalau game dia..malas le..
okeh..so skrg..aku nak carik.n nak download..sape2 ade lain dari movie ni yg terpasan kat mana leh download..gitau ehh..ak mau sedut..........okeh.choww:snow16:

No comments: