2008-07-28

tag line

dgn lafaz bismillah... Assalamualaikum..dpt tag?
...:astig:

1. nama-nama timangan oleh org tersayang
takde yg tersyg...camna org nak pggil...
klau dulu2 masa tu ,aku kecik lagik..mak aku pggil abg,sbb aku adik..walau aku ade abg,
abg 2 aku mak aku pggil nama je,aku ngan adik badik yg lain je pggil abg.. tapi kat aku dpt gak gelaran tu..:snow37:


2. anda seorang yang...
aku..aku seorg yg tak istimewa..takde ape yg best,tak jiwang tak romantik..semua org kata camtu..takpe lah,,janji aku rock.....


3. insan teristimewa. describe apa yg membuatkan die terlalu istimewa di mata anda.
mak ayah aku..family aku...lagi mau discribe ke?? tak yah aaa...korg pun same kan? cuma klau awek..aku takde awek..takde jwapan...


4. makanan favourite anda
makan nasik ler...lauk...ikan,,ikan bakar...tak kire aaa..klau ikan buntal tu boleh dimkn..aku akan bakar utk sedapkan dia..he he he..tapi..boleh ke mkn ikan buntal??

5. favourite kaler
kaler? putih, itam,itam ,blue navy, merah ikut kesesuaian

6. favourite song
metal n any group of them..like punk grunge heavy metal n all
dance aku suke gak...


7. sikap yg membuatkan anda stress
membebel bile aku bgun tido atau tgah mkn...:snow29:


8. 3 benda yg mesti ada dalam handbag anda
apo nih? ingat aku bapok ke bwak handbag...geli aaaahhh.awwww


9. kali terakhir anda menangis beriya-iya..kenapa??
menangis? apo tuh? tak pham??


10. tag 5 rakan anda

  1. inaz









update yg kosong tu dikemudian hari..sory amy..aku tak ajin jenjalan lagik ko blog org...

:snow42:

1 comment:

amie... said...

klo ko pkai hnbeg pn ape slh nye...ekekek..