2008-07-29

Aku nak tag org pulak

Salam semua..ari nih..aku nak tag org lagik..besok lusa..aku nak semua org yg kena tag sila siapkan kertas kerja peperiksaan anda..

:snow41:
  1. andai korg seorg superhero yg dpt terbang,ape yg korg nak buat?
  2. disebalik kejayaan anda skrg ini, siapakah pendorong dan juga kekuatan anda?
  3. sebelum anda melangkah kealam pekerjaan atau pelajran anda skrg,dimanakah anda dimasa itu?
  4. berikan kata motivasi anda kpd rakan2
  5. apakah wawasan anda?
  6. siapakah idola anda?
  7. mngpa anda suka idola anda?
  8. selebriti negara yg anda minat?
  9. selebriti asing yg anda kagum?
  10. last..korg tulis je lah ape pun..
:snow19:

  1. aku nak merantau seluruh negara..
  2. my family
  3. mcm2..kerje didlm berbagai bidang,industri dan juga buruh
  4. jgn fikirkan diri anda tlh punah hnya kerana satu ksalahan dan kesilpan..truskn..pasti ada jln kluar
  5. aku hndak berjaya..memiliki apa yg spttnya aku perolehi
  6. entah,,aku tak kenal dia..dia lagi tak kenal aku..tapi aku cam dia
  7. sbb dia susah..tetapi akhirnya dia berjaya..
  8. aku suka rosyam nor
  9. van persie (cool}
  10. dtg2 le jengok lagi k!

okeh.. tag lima org kawan anda...

:snow27:
  • penyu
  • amiephat86
  • Lemon
  • geng.jahat
  • tok G
  • rhea

  • 5 comments:

    Anonymous said...

    tq pada sape2 yg dah wat..

    anw4r said...

    ape nie..ingtkan tag aku..penat jek aku singgah:-<

    fendi1183 said...

    ermm..kjap..nak le tak link ko..

    Anonymous said...

    hmm.. dah buat.. tp nama rhea kena delete plak.. tag yg da siap tu cemane? nak kena delete gak ke?

    fendi1183 said...

    tak yah ler..boleh je pun..mmg nak sruh..dah ingat sakit..sian plak.. tak yah le delete...