2008-08-09

novelist

salam. ..tadak pa nak cerita.. sekadar ..bual kosong aku ari ni jer.. kisah aku nak cerita ni tntg buku per tama yg aku baca mrgkap novel ler.. novel tu tajuk dia merbuk... kisah dia camni
:puteh_27:ade seekor anak merbok yg dinetaskan di spohon pokok kelapa..angin yg kuat..membuatkan dia terjtuh dari pokok tu,, tak i ngat le plak nama bdak yg ambil bela dia tuh..
bdak tu .mcm besa ler...ambik ubat ..sape2 bela.. waktu dia dibela..dia tak dikurungkan oleh tuan si bdak tu lah..bdak tu biar jer..walau kat umah bdak tu..ade kucing...kucing tu..beberapa kali gak lah nak korbankan merbuk ni..tapi tuan dia jaga..tak sempat..akhirnya..kucing ngan merbok ni..jadik kawan
:puteh_12:..begitulah ce ri ta dia..tak ingat sgt,,,lama gilernovel pertama aku bacalah katakan...waktu tu..baru boleh nak membaca..seingat aku..darjah dua kot.. sejak tu..aku berminat jgak ler..membaca nih..walau pun..aku ni kutu.. kutu bermcm kutu..kutu malam..kutu siang..mcm2 le//he he he he..tapi tak bnyak..aku tak pernah wat koleksi pun... tak pernah beli..
mgkin lepas ni lah kot..mgkin aku nak jadikan hidp aku novelist tegar... ok see u//chowwwww


:puteh_23::puteh_22:

No comments: