2009-06-14

aku

salam. morning.. waktu ni pagi..tu sbb bukan afternoon evening @ night..
citer ape nak tulis ni.. hati...aku.. dan dia..(mcm jiwang ke.. mmg aku jiwang .. terima je lah..) tak salah kot

dia.. sebenarnya masih dlm hatiku.cintanya,masih dijaga.blum masanya kuganti. aku takkan membencinya. tidak sesekali akan kulafazkan benciku padanya.. aku masih mnyayanginya.hati perasaan yg pernah kuberi padanya.. mgkin skrg dah menjd bahan khazanah. itu baik le.. tapi aku rasa.kmgkinan besar. ia berada di tapak lupusan bahan terbuang. atau lebih dikenali tempat buang sampah..

aku masih ingat kata2 ku padanya. aku katakan hati ku ini miliknya..cinta tercipta dari hatiku. hanya utknya.. betapa aku gembira. bila. dia mnymbut cintaku dgn membalas cintanya.. dikatakan padaku.. aku tlh menkluk hatinya.. aku dah beraja dlm hatinya..
maka.. satu janji tlah aku lafazkan. utk bukti betapa kasih syg ku besar utknya.. janji utk bersama.. janji tkankan tgglkan nya.. janji utk tidak memesongkan cinta itu. janji utk tidak menodai cinta itu..janji dgn lafaz.. abg takkan tgglkan kamu, abg benar ikhlas mnyintamu.

tapi kini. aku sendri. sendri dgn cintaku yg masih bersisa padanya.. perlukah aku menanti cintanya kembali.???sdg dia. entah dimana.. hilg.. tanpa ada satu petunjuk. jln yg terputus. tiada bersmbg tiada simpang utk diteruskan perjlnn ini. perlukah aku mnyimpan janji itu??